- Služby a ceny
Ceny u těchto služeb jsou individuální a odvíjí se od hodinové sazby/balíčků. Na většinu e-shopů stačí do začátku balíček 20 hodin, během kterého se dá e-shop spustit, ovšem bez zásadních úprav na míru.
Tady jsou ceny taky dost individuální, protože se odvíjí od hodinové sazby, resp. balíčků hodin.
Jednostránkový nebo základní web vyjde obvykle na 10–15 000 Kč.
Obsáhlejší web s portfoliem, ale bez složitých struktur (např. pro fotografy, MUAHs, kouče apod.) vyjde obvykle na 20–25 000 Kč.
Složité weby s kurzovými platformami, e-shopem atd. se pohybují min. od 25 000 Kč a na takových zakázkách dělám minimálně.
Ceny auditů a strategií se liší podle vašich potřeb. Nejjednodušší je si zavolat a ujasnit si, co bude potřeba.
Audit sám o sobě je obvykle otázkou tisíců. Pokud je však potřeba, abych navržené úpravy i zapracovala, počítejte s balíčkem 20 h nebo výš.
Strategie i s nějakým zaškolením se obvykle pohybují okolo menších balíčků (10–20 h) pokud ale máte v plánu více kanálů, nebo máte více souvisejících projektů či složitější požadavky, může být částka i vyšší.
V podstatě jo.
U přednášek a workshopů může cena vypadat jinak než reálně strávený čas na místě, vesměs je to ale částka, do které si započítávám přípravu a případně i následné konzultace, jsou-li součástí.
U focení je situace stejná, nejedná se o hodinovku na místě, ale součástí ceny je i příprava, post-produkce atd. Tuto službu už ale obvykle deleguji, protože je nad moje kapacity.
Ceny za tyto služby víte vždy dopředu a bývají fixní, takže se nemusíte bát, že bych vám účtovala nějaké hodiny navíc 🙂
Jasně! Ráda se s vámi domluvím na ceně i na základě výkonu kampaně, platí to ovšem jen pro ty projekty, kde mám vše pod kontrolou od A do Z. Nikdy neberu výkonnostní složku tam, kde si pak kampaně tvoříte nebo dokonce navrhujete sami.
Je dobré vědět, že ne vždycky mám kapacitu nabírat celé kampaně. Tuhle službu nabízím maximálně párkrát do roka.
Teoreticky jo.
Všechny služby, které nabízím, jsem schopná udělat pro kohokoliv. Nicméně – kapacity nejsou nekonečné a zakázek mám hodně, proto není vždy v mých silách vyhovět všem. Mí stálí klienti mají vždycky přednost.
Za každou poptávku jsem vždycky ráda, jen je možné, že si na mě občas chvíli počkáte 🙂
Vždycky záleží na tom, kolik mám zrovna nadomlouváno práce dopředu a jaký rozsah potřebujete. Na jednorázové konzultace, workshopy/přednášky mám většinou prostor téměř ihned. Na náročnější projekty si pravděpodobně měsíc-dva počkáte, ale třeba budete mít zrovna štěstí na okurkovou sezónu 🙂